Pokud jste nenašli mezi těmito otázkami to, co Vás zajímá, zavolejte na telefon 565 532 560 nebo pošlete e-mail na adresu info@mcsoftware.cz.
1. Získáte větší přehled o přítomnosti pracovníků
2. Odstraníte chyby, které vznikají při ruční evidenci docházky zaměstnaců
3. Zamezíte nepřesnému zápisu odpracovaných hodin zaměstnanců
4. Údaje Vám poslouží jako podklad pro zpracování mezd
5. Ušetříte čas i peníze rychlým a přehledným sledováním docházky zaměstnanců
6. Finanční prostředky investované do docházkového systému se Vám v brzké době vrátí
7. Snadný přenos dat - import a export
8. Možnost tisku bohatých statistik
Výrobce udává pravděpodobnost odmítnutí správného otisku 0,01 % a pravděpodobnost akceptování nesprávného
otisku prstu 0,001 %. Naše zkušenost je taková, že uživatel, který pracuje ve výrobě nebo v prostředí, kde dojde
snadno k poškození nebo poranění prstů, musí někdy načíst otisk prstu opakovaně. U takových pracovníků se přikláníme
spíše k volbě čipu nebo karty. Řešením je tedy zvolit terminál, který umožňuje jak přihlašování pomocí otisku
prstu i tak kartou nebo čipem (BF-660/670, BF-631), kde se někteří pracovníci mohou přihlašovat otiskem a ti, kde
to dělá problém, tak kartou.
Výhody karta – funguje u všech, odolné provedení karet a čipů, levnější terminál, možnost opakovaného použití.
Výhody otisku – nezapomeneme si prst doma, prst nelze půjčit, ušetří se za nákup karet.
Docházkový systém pracuje na základě "šablony" vygenerované z otisků prstů, ze které není možné zpětně
zrekonstruovat grafickou podobu otisku prstu. V systému nedochází k žádnému zaznamenávání ani uchovávání
otisků prstů zaměstnanců - ani v termínálu ani v programu.
Systém docházky pracuje v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů i se stanovisky Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Terminály jsou vybaveny vlastním webovým serverem, který umožňuje nastavování a prohlížení průchodů. Webové
rozhraní je na rozdíl od programu DOCHÁZKA v angličtině.
Toto rozhraní a software, který je k terminálu dodáván výrobcem i umožňuje evidenci docházky,
ale chybí mu mnoho důležitých funkcí - evidence příplatků, dovolených, přestávek apod.
V zásadě by to možné bylo. V této chvíli „umí“ program DOCHÁZKA komunikovat s terminály, které jsou uvedeny v tabulce „Terminály“. Aby bylo možné použít jiný terminál, musel by být schopen terminál komunikovat s počítačem přes síť nebo sériové rozhraní a program bychom museli upravit. Rozsah úpravy se nedá předem odhadnout a vyplatilo by se to pouze v případě, že by firma měla již nakoupeno několik terminálů a program by vyhovoval.
Terminál, který sleduje příchody, odchody a přerušení pracovníků přenáší data do počítače. Program umožňuje zadat pracovníka a jeho způsob přihlášení (heslem, otiskem, čipem). Program eviduje průchody jednotlivých pracovníků, umožňuje nastavit druh průchodu – např. příchod, odchod, oběd, lékař a pomocí funkčních kláves definovat další typy průchodu podle našich požadavků. Toto je možné do terminálu nahrát a získaný záznam průchodu z jednotlivých terminálů proměnit na evidenci docházky a dále zpracovávat jak v programu, tak i exportovat do Excelu.
Program je určen pro počítače řady PC vybavené operačním systémem Windows. Program byl otestován na verzích Windows XP a vyšších. Počítač i vstupní jednotka musí být připojené do počítačové sítě. Pro tisk z programu je možno použít jakoukoliv tiskárnu pro Windows. Zde je doporučena laserová nebo inkoustová. Jehličková tiskárna vzhledem ke způsobu tisku není příliš vhodná. U instalace je potřeba připojení k počítačové síti a zásuvka na 230V v dosahu do 2 m od zařízení. Pokud terminál instalujeme, připojení ukládáme do plastového elektroinstalačního žlabu a terminál přišroubován pomocí hmoždinek a čtyř vrutů na zeď.
Společnost M.C. software je tvůrcem tohoto programu. Se zákazníkem lze vždy dohodnout úpravy podle požadavků. Upravit lze jen některé výstupní sestavy, ale i logiku ve zpracování docházky. Program se tak přizpůsobí Vám a nebudete se muset přizpůsobovat programu.
Program umí pracovat až s deseti terminály (různými modely) a je možné nastavit pracovníky libovolně do různých terminálů ve firmě. K některým terminálům lze připojit přídavné čtečky, pak lze obsluhovat až 8 dalších míst (dveří).
Program umí pracovat až s deseti terminály (různými modely) a je možné nastavit pracovníky libovolně do různých
terminálů ve firmě.
Na program a zařízení poskytujeme prodávající záruku v délce 24 měsíců.
Svým zákazníkům nabízíme uzavření smlouvy o technické podpoře. Program sám může pracovat bez trvalého dohledu,
ale ne vždy se to dá říci i o uživatelích. Jsme proto připraveni Vám věnovat trvalou péči
a pomoci Vám, kdykoli to budete pořebovat. Technická podpora není nikterak finančně náročná
záležitost. Účtujeme 1% z ceníkové ceny programu měsíčně a je v ní zahrnuta údržba
prodaného programového vybavení objednatele:
Komunikace počítače s terminálem funguje i přes vypnutý PC. Pouze je potřeba při zapnutí počítače provést aktualizaci pracovníků a načíst log z terminálu. Po tomto úkonu se všechny změny nahrají do počítače.
Program se dodává na CD nebo je možné instalaci stáhnout z našich internetových stránek. Instalace probíhá
stejným způsobem jako u všech ostatních programů pod Windows. Po naistalování programu z CD nebo
instalace stažené z internetu se program "chová" jako demoverze. Demoverze slouží k vyzkoušení programu
a po dobu 60 dnů od prvního stažení dat z terminálu je plně funkční.
Pokud se rozhodnete si program zakoupit, převede se demoverze načtením záznamu licence na "ostrou" verzi a
je možné v práci s programem pokračovat bez ztráty již zadaných dat. Pokud se rozhodnete program odinstalovat,
je to možné přes ikonu "Programy a funkce" nebo "Přidat a odebrat programy".